РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000742411<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Туманов О. О. 
Соціальні медіа як об'єкт статистичного дослідження / О. О. Туманов // Бізнес Інформ. - 2019. - № 12. - С. 8-14. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

В умовах стрімкого розвитку інноваційних технологій широкої популярності набувають соціальні медіа. Сьогодні багато бізнес-організацій використовують соціальні медіа для спілкування зі своїми користувачами. Соціальні медіа допомагають бізнес-організаціям покращити свої бренди та знаходитися там, де і користувач - у соціальних мережах. Мета роботи - теоретичне обгрунтування змісту поняття "соціальні медіа", розкриття їх сутності та функцій, визначення теоретичної основи їх статистичного дослідження для забезпечення можливості подальшого використання для розвитку бізнесу. Для досягнення поставленої мети проаналізовано різноманітні джерела інформації та розглянуто історію розвитку соціальних медіа. Визначено, що соціальні медіа передбачають використання Інтернет-мережі або Інтернет-технологій. Виділено основні компоненти соціальних медіа, а саме: веб-форуми, подкасти, блоги і мікроблоги, соціальні мережі та надано їх визначення. Розглянуто основні функціональні особливості соціальних медіа, до яких належать: ідентифікація, присутність, розмови, взаємовідносини, групи, репутація та обмін. Оскільки значну частку часу, проведеного користувачами в Інтернеті, займає час, проведений у соцмережах, визначено топ соціальних мереж, які є найбільш популярними в Україні. На прикладі соціальної мережі Facebook, яка стала лідером у рейтингу, досліджено основні маркетингові функції, що пропонують соціальні медіа. Серед основних функцій визначені: відео в прямому ефірі, функція "Продати щось", створення опитувань та планування публікацій. Розглянуто аналітику використання відеореклами на сторінках соціальної мережі Facebook. Визначено, що основними рекламодавцями в Україні, які використовують дану соціальну мережу для показу відеореклами, є такі Інтернет-магазини, як Розетка, Алло та Фотос.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5в647 + С62:У9(4УКР)49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського