Byvsheva L. Features and principles of formation of marketing strategies in the activity of agricultural enterprises of Ukraine = Особливості та принципи формування маркетингових стратегій у діяльності сільськогосподарських підприємств України / L. Byvsheva, O. Kondratenko, A. Kovalenchenko // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4. - С. 117-123. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.Визначено, що маркетингова стратегія є загальною філософією ведення бізнесу в умовах глобалізації і передбачає розроблення стратегічних напрямів та методологічного інструментарію для досягнення довгострокових конкурентних переваг та можливості своєчасної адаптації суб'єктів господарювання до динамічних змін факторів макро- і мікросередовища, сприяє формуванню потреб і смаків споживачів відповідно до суспільних цінностей. Маркетингова стратегія підприємства формується на базі основної концепції його розвитку та враховує ресурси і можливості, стан та особливості конкурентної боротьби, тенденції розвитку попиту, умови маркетингового зовнішнього середовища та внутрішні чинники, що взаємопов'язані між собою й між ними спостерігається ланцюгова реакція, яка відображається на зміні кінцевого результату. Представлено порядок формування і реалізації маркетингової стратегії підприємств на агропромисло вому ринку, що передбачає планування та втілення на практиці маркетингового інструментарію, вибір найбільш доцільної з існуючих альтернатив моделі стратегічної поведінки підприємства на ринку. Актуалізовано значення врахування стратегічних ринкових ризиків. Обгрунтовано принципи формування маркетингової стратегії дещо відрізняються від принципів формування загальної стратегії розвитку і випливають із самої сутності маркетингу. Доведено, що при формуванні маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства необхідно узгоджувати його потенційні можливості стосовно забезпечення вимог кінцевих споживачів щодо асортименту, якості і ціни сільськогосподарської продукції, враховувати максимальне використання своїх конкурентних переваг та слабкі позиції конкурентів, обгрунтовано стратегії основних елеметів маркетінгового комплексу; товару, ціни, розподілу і просування. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|