Ломакіна Ю. В. Про-екологічне виховання студентів-медиків в освітньому просторі / Ю. В. Ломакіна, М. П. Тимофієва, Н. І. Зорій, Л. Я. Федонюк, О. І. Павлюк, К. І. Яковець, Т. С. Щудрова // Буков. мед. вісн.. - 2020. - 24, № 1. - С. 213-221. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Проаналізовано й обгрунтовано методичні підходи щодо екологічного виховання у вищому навчальному закладі; визначено ставлення та шляхи формування екологічної культури студентів-медиків. Мета роботи - дослідити й удосконалити методичні підходи щодо екологічного виховання в освітньому просторі; визначити ставлення та шляхи формування екологічної культури студентів-медиків. Проведено аналіз даних та опрацьовано сучасні наукові досягнення за даною темою в джерелах новітньої літератури. У 2020 р. проведено дослідження, в якому взяли участь 160 студентів 1-х, 2-х курсів медичних факультетів освітнього ступеня "Магістр" Буковинського державного медичного університету. Застосовано методи спостереження, бесіди, анкетування. У даній роботі виділені основні дидактичні умови впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес вищого навчального закладу. Результати анкетування показали, що самооцінка рівня здоров'язберігаючої компетенції студентів є високою (85 %). Студенти-медики усвідомлюють важливість пропаганди здоров'язбережувального середовища. Респонденти (92 %) висловили відверте бажання брати участь у заходах і підвищенні рівня власної здоров'язберігаючої компетенції. Брали участь у здоров'язбережувальних заходах 69 % студентів. Щодо конкретних дій стосовно сортування сміття 50 % респондентів відповіли, що іноді сортують сміття, доволі великий відсоток (35 %) не сортують і тільки 15 % приділяють увагу упорядкуванню сміття. Висновки: у результаті теоретико-методологічного дослідження висвітлено основні проблемні питання екологічного виховання. Методичними підходами, щодо ефективності екологічного виховання в освітньому просторі, є формування та розвиток у студентів-медиків здоров'язберігаючої компетентності. Визначено й обгрунтовано дидактичні умови впровадження здоров'язберігаючих технологій у навчальний процес вищого навчального закладу. З'ясовано, що практична реалізація завдань і мети екологічної освіти у вищих навчальних закладах грунтується на: засадах взаємозв'язку теоретичних знань із практичною діяльністю студентів у цій сфері; включенні екологічних аспектів у структуру предметних, спеціальних узагальнюючих тем; використанні проблемних методів навчання; поєднанні аудиторної і позааудиторної природоохоронної роботи. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3-3 + Б1(4УКР)3-252
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|