РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000745496<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Худадова А. К. 
Многофакторная оценка конкурентоспособности университетов с применением нечеткого метода максиминной свертки / А. К. Худадова // Мат. машини і системи. - 2019. - № 3. - С. 135-143. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Наведено опис методу максимінної згортки для оцінки конкурентоспроможності університетів за умови, що застосовані тут критерії оцінки мають не тільки різну природу, але й різну значимість. Сучасний ринок освітніх послуг ставить перед університетами завдання забезпечення сильних конкурентних позицій. Під час розв'язання поставленого завдання виникає необхідність оцінки поточного рівня конкурентоспроможності університету в контексті його маркетингового простору. Описана у роботі нечітка модель, з огляду на основні слабкоструктуровані показники маркетингового простору, надає змогу досить збалансовано ранжувати університети за рівнями їх конкурентоспроможності. За необхідності модель можна легко адаптувати під регіональну специфіку та/або під вимоги замовника (користувача), що змінилися. У контексті даного дослідження розглянуто методику нестандартної задачі визначення узгодженості думок залучених експертів за сукупністю показників маркетингового простору для подальшої ідентифікації їх узагальнених вагових коефіцієнтів, які в кінцевому рахунку встановлюють пріоритетність або ступені важливості застосовуваних критеріїв оцінки. Зазначено, що запропонований новий експертний підхід до визначення зважених коефіцієнтів оцінюваних показників маркетингового простору, заснований на застосуванні евристичних знань. Важливою перевагою представленої моделі є те, що вона проста, зручна в застосуванні і здатна адаптуватися до вимог користувачів. Головною її перевагою є те, що вона охоплює досить широкий спектр важливих чинників маркетингового простору ринку освітніх послуг, які мають суттєвий вплив на рівні конкурентоспроможності університетів. Результати дослідження можуть бути затребувані для оцінки якості освітнього бізнес-процесу в університетах як на регіональному, так і на державному рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)497.40-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23045 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського