РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000746032<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гаріна С. М. 
Геолокація цільової аудиторії закладів вищої освіти: обгрунтування території охоплення / С. М. Гаріна, Н. Т. Тверезовська // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 1. - С. 23-28. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

В попередніх дослідженнях авторів відпрацьовано механізм визначення параметрів георозподілів цільової аудиторії закладів вищої освіти та встановлено їх зв'язок з показниками вступної кампанії. Розглянуто оптимізацію території охоплення цільової аудиторії з урахуванням коефіцієнтів варіації георозподілів частоти пошукових запитів цільової аудиторії (Cv) та їх зв'язку з кількістю поданих заяв абітурієнтів. Інтернет-сервіс Google Trends - для визначення частоти пошукових запитів цільової аудиторії закладів вищої освіти по регіонах України. Програмний додаток MS Excel для визначення статистичних показників георозподілів. Дослідження проведено для 56 закладів вищої освіти України, які мали найбільшу кількість заяв абітурієнтів за результатами вступної кампанії 2019 р. та не мали анормальних значень показників. Визначено характер змінювання досліджуваних показників у межах класових інтервалів Cv, що спостерігалися. Встановлено, що кількість закладів вищої освіти зменшується зі збільшенням Cv. Так, 22 (39 %) заклади вищої освіти мають <$E roman Cv~symbol Г~0,25>; 40 (71 %) - мають <$E roman Cv~symbol Г~0,35>. Для решти - 29 % навчальних закладів - 0,35 << <$E roman Cv~symbol Г~0,95>. Встановлено, що зі збільшенням Cv до <$E 0,75~symbol Ш~0,8> зростають середні частота пошукових запитів цільової аудиторії та кількість заяв абітурієнтів. При подальшому збільшенні Cv - середня частота пошукових запитів зростає, а кількість поданих заяв різко зменшується. Висновки: більшість досліджуваних закладів вищої освіти мають можливість збільшення кількості абітурієнтів шляхом розширення території охоплення цільової аудиторії до оптимальних розмірів. Розроблені підходи та одержані результати рекомендовано до використання в профорієнтаційних та інтернет-маркетингових (рекламних) стратегіях закладів вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського