Федчишин О. М. Тестові завдання міжпредметного змісту для формування природничо-наукової компетентності учнів на уроках фізики / О. М. Федчишин, С. В. Мохун // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 1. - С. 129-133. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Виходячи з потреб сьогодення, актуальними є проблеми підвищення результативності навчальновиховного процесу в контексті формування й розвитку ключових компетентностей, однією з яких є природничонаукова компетентність, як невід'ємна характеристика сучасної особистості. Наразі пріоритетною є ідея підвищення статусу природничої освіти, посилення природничого складника в освітніх програмах тому, розкрито проблему формування природничо-наукової компетентності учнів на уроках фізики; розглянуто визначення природничо-наукової компетентності та основні завдання її розвитку у процесі навчання фізики. У науковому дослідженні розглядаємо особливості природничо-наукової компетентності та її формування шляхом використання тестових завдань міжпредметного змісту; обгрунтовуємо доцільність їх використання в процесі навчання фізики. У процесі дослідження були застосовані такі методи: теоретичні - аналіз, порівняння, систематизація та узагальнення навчально-методичних, науково-популярних та прикладних джерел з проблеми дослідження. Подано приклади тестових завдань міжпредметного змісту з розділу "Механіка", які сприяють реалізації компетентнісного підходу та формуванню природничо-наукової компетентності учнів в процесі навчання фізики, а саме учні здійснюють наукове дослідження - спостерігають, висувають гіпотези, перевіряють їх, формулюють відповідні висновки, розв'язують завдання проблемного характеру. Висновки: процес розв'язування запропонованих тестових завдань міжпредметного змісту (розділ "Механіка") забезпечує здійснення дослідницької діяльності; активізацію пізнавального інтересу учнів; інтересу до пізнання навколишнього світу та можливості експериментального вивчення фізичних процесів, явищ та законів у живій природі, що забезпечує формування природничо-наукової компетентності учнів у процесі вивчення фізики. У подальшому планується розробка завдань міжпредметного змісту з інших розділів фізики, які забезпечуватимуть реалізацію компетентнісного підходу в освітньому процесі. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|