Osetskyi V. Artificial intelligence application in education: financial implications and prospects = Застосування штучного інтелекту в освіті: фінансові наслідки і перспективи / V. Osetskyi, A. Vitrenko, I. Tatomyr, S. Bilan, Ye. Hirnyk // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 2. - С. 574-584. - Бібліогр.: 32 назв. - англ.Розглянуто нові можливості застосування інноваційних технологічних рішень у сучасних освітніх системах, зокрема й у фінансовій освіті, що сприяють розвиткові адаптивних систем навчання з використанням штучного інтелекту (ШІ). Сьогодні ШІ стає центральним елементом цих систем і основним інструментом для отримання конкурентних переваг на ринку освітніх послуг. Мета дослідження - визначення основних тенденцій і можливостей застосування ШІ в освіті, вивчення фінансово-економічних і соціальних переваг, перспектив, а також викликів, що супроводжують процес імплементації ШІ в освітні системи. Для досягнення мети використано загальні та специфічні методи, такі як контент-аналіз, синтез, абстракція та логіко-графічне структурування. Основні тенденції систематизовано з урахуванням трьох вимірів: нові горизонти викладання та можливості навчання, нові загрози для викладання і навчання, нові фінансово-економічні можливості. Незважаючи на соціальні загрози використання ШІ, такі як ризики втрати роботи викладацького складу, погіршення соціальної взаємодії в процесі навчання, ринок ШІ для систем освіти стрімко зростає. Найвищі темпи зростання характерні для Азійсько-Тихоокеанського регіону, особливо для таких країн, що швидко розвиваються, зокрема Китай і Південна Корея. У цьому випадку лідерами за темпами зростання ринку ШІ в галузі освіти залишаються країни Північної Америки. Порівнюючи тенденції поширення ШІ в освіті з фінансово-економічними успіхами цих країн, очевидно, що використання ШІ в освітніх системах може пом'якшити можливі негативні соціальні недоліки за рахунок зростання доступності знань, підвищення якості навчального процесу, підвищення конкурентоспроможності на індивідуальному та макроекономічному рівнях. Отже, інвестиції в інноваційні та перспективні програми ШІ в освіті залишаються важливим вектором забезпечення економічного зростання і вимагають подальшої підтримки у процесі планування та реалізації освітньої політики. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|