РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000746826<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Прадівлянний М. Г. 
Реалізація педагогічних умов формування ключових компетентностей майбутніх фахівців туристичної галузі та менеджменту в процесі вивчення гуманітарних дисциплін / М. Г. Прадівлянний, Н. Д. Бондар // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2020. - № 2. - С. 110-119. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Узагальнено практичний досвід підготовки майбутніх фахівців туристичної галузі та менеджмен ту, а також на основі аналізу літератури з педагогіки й психології зроблено висновок про те, що сформованість ключових компетентностей майбутніх фахівців є якісним індикатором високого рівня розвитку кожної сфери життєдіяльності. Ключові компетентності майбутнього фахівця-менеджера чи фахівця туристичної галузі є визначальними в таких сферах: планування (визначення мети, конкретизація завдань, планування дій і попередній облік ресурсів); управління підлеглими (формування організаційної структури, визначення функцій кожного, організація системи самоконтролю); здійснення контролю (моніторинг діяльності, виявлення проблем та їх розв'язання); розвиток компетентностей персоналу та його мотивація до успіху. Визначено педагогічні умови формування ключових компетентностей майбутніх менеджерів та фахівців сфери туризму (формування позитивної мотивації студентів щодо вивчення гуманітарних дисциплін шляхом професійного спрямування їхнього змісту; використання засобів дистанційного навчання для організації самостійної роботи студентів; забезпечення проблемного і творчого характеру навчальних завдань шляхом використання веб-квестів; розвиток професійно-особистісних якостей студентів засобами ділових ігор) та обгрунтовано ефективність їхнього застосування у навчальному процесі. Проведено аналіз значення вивчення гуманітарних дисциплін для фахівців вищезгаданих галузей. Описано дослідно-експериментальна перевірка методики реалізації педагогічних умов формування ключових компетентностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч518.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського