РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000747057<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Butko T. 
Devising an automated technology to organize the railroad transportation of containers for intermodal deliveries based on the theory of point processes / T. Butko, V. Prokhorov, A. Kolisnyk, L. Parkhomenko // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 1/3. - С. 6-12. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Значна кількість проблем і пов'язані з ними додаткові витрати операторів виникають внаслідок недосконалості існуючої технології оперативного планування роботи залізничного транспорту у складі системи інтермодальних перевезень. Джерелом цих проблем виступає не лише процес транспортування контейнерів залізничними шляхами, значний вклад у їх виникнення та розвиток вносять також і процеси, що протікають безпосередньо до та після нього. Ці процеси характеризуються певним рівнем невизначеності, який є наслідком їх імовірнісної природи. Їх випадковий характер провокує перепростої рухомого складу, які спричиняють додаткові операторські витрати та зниження якості обслуговування клієнтів. Однак безпосередній вплив на них є дуже ускладненим або економічно недоцільним. Показано, що врахування ймовірнісної природи цих процесів з метою зменшення їх негативного впливу є найбільш ефективним саме на етапі оперативного планування роботи залізничних підприємств, що задіяні в процесі інтермодальних перевезень. Зазначено, що для підвищення якості такого планування необхідне одночасне врахування випадкових чинників процесів формування й обробки контейнерних поїздів на станціях, їх просування по дільницях і передачі до порту. Однак особливої уваги потребує процес надходження контейнерів до термінальних залізничних станцій. Доведено, що ключовим моментом у вирішенні проблеми синхронізації цих процесів є формування автоматизованої технології організації транспортування контейнерів залізницею. З цією метою формалізовано технологічний процес формування та просування контейнерних поїздів до морських портів у вигляді моделі стохастичної оптимізації з використанням математичного апарату теорії випадкових потоків. Критерій оптимізації даної моделі представляє експлуатаційні витрати оператора при організації залізничної частини інтермодальних перевезень. Стохастичний характер моделі надає можливість відшукати оптимальні параметри оперативного плану організації контейнерних перевезень одночасно контролюючи рівень впевненості у можливості реалізації цього плану враховуючи імовірнісну природу складових процесів. На базі розробленої моделі створено програмне забезпечення у середовищі Matlab і сформовано автоматизовану технологію просування контейнерних поїздів. Застосування запропонованої моделі у процесі формування автоматизованої технології залізничних контейнерних перевезень нанадасть можливість зменшити експлуатаційні витрати залізничної частини інтермодальних контейнерних перевезень щонайменше на 10 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.4 + О188.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського