РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000747060<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Postranskyy T. 
Selection of a traffic management scheme at an intersection taking into consideration the traffic flow composition / T. Postranskyy, M. Boikiv, M. Afonin, R. Rogalskyi // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 1/3. - С. 39-46. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Транспортні потоки у великих містах мають неоднорідний характер виникнення та зміни. Основні параметри є часто чутливими до змін умов навколишнього середовища, а саме часу доби, сезону тощо. Величини, які характеризують транспортні потоки, мають стохастичний характер і тому їх спрогнозувати досить важко. Відповідно до цього, спостерігається нерівномірність таких показників як інтенсивність, щільність і швидкість руху у часі та просторі. З урахуванням цього, під час розроблення схем організації дорожнього руху виникає необхідність урахування додаткових чинників, які мають імовірнісний характер. Такий підхід надає більш широкі можливості в процесі керування рухом і надає можливість використовувати відповідні шляхи до вибору методів організації дорожнього руху в тих чи інших випадках. Цей процес передбачає детальні дослідження показників дорожнього руху. Наведено підходи і методи щодо вивчення основних показників транспортних потоків. До них відносяться як натурні методи, так і імітаційне моделювання, яке передбачає врахування математичних і фізичних закономірностей руху транспортних потоків. Також це надає можливість прогнозувати ситуацію під час вибору тієї чи іншої схеми організації дорожнього руху з використанням комп'ютерної техніки. Проаналізовано результати досліджень, які проводились відповідно до описаних методик. Ці результати вказують на тісний зв'язок між відносним складом потоків за типами транспортних засобів і показниками черг і затримок у межах перехресть. Відповідно до результатів, отримано математичні залежності, які характеризують цей зв'язок. Встановлено, що вибір схеми організації дорожнього руху на перехрестях повинен проводитись із урахуванням складу транспортного потоку, оскільки кожен вид регулювання по-своєму є ефективним для того чи іншого випадку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського