РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000747090<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Bannikov D. 
Development of dynamic integral evaluation method of technical state of one-section electric locomotive body / D. Bannikov, S. Yakovlev // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 1/7. - С. 57-64. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

На теперішній час одна з основних проблем, що виникає під час тривалої експлуатації односекційних електровозів (ОСЕ), пов'язана з необхідністю підтримання їх справного технічного стану. У цьому випадку нерідко визначальним аспектом є оперативне виявлення наявних дефектів і пошкоджень основних несучих конструктивних елементів (НКЕ) кузовів машин, а також недопущення їх розвитку в більш серйозні конструктивні відхилення. Мета досліджень - розробка спеціалізованого методу, що надає можливість виявити виникаючі в процесі експлуатації ОСЕ дефекти їх основних НКЕ кузовів на ранніх стадіях виникнення та розвитку. Даний метод динамічної інтегральної оцінки оснований на аналізі парційного динамічного спектра конструкції електровозу. За величиною відхилень від спектра по відношенню до теоретичного, отриманого на підставі моделювання методом скінченних елементів, є можливим встановити приблизний характер і місце розташування наявного пошкодження, особливо скритого типу. Отриманий у ході досліджень частотний спектр основних НКЕ кузовів ОСЕ є досить щільним і знаходиться в діапазоні частот до 20 Гц. Наявність пошкоджень знижує його значення, причому для найбільш розповсюджених у практиці експлуатації типів дефектів подібне зниження становить 25 - 30 %. Ефективність практичного застосування метода динамічної інтегральної оцінки проілюстровано на прикладі машини ДС3-008. Метод надав можливість виявити скрите пошкодження одного з елементів несучого каркасу передньої поверхні кабіни, не встановлене за стандартної процедури технічного обслуговування машини. Застосування методу динамічної інтегральної оцінки технічного стану для електровозів є доволі універсальним і може бути рекомендовано також і для інших одиниць залізничного рухомого складу. В практиці впровадження подібного підходу надасть можливість ефективно попереджувати розвиток аварійних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.1-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського