РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000747095<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Shtanko O. 
Building a technological model of the exhaust gas energy recovery device for the diesel engine on a small-sized vessel / O. Shtanko, M. Litvinova, A. Andrieiev, M. Andrieieva, P. Savchuk // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 1/8. - С. 35-42. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Рекупераційні системи для утилізації енергії вихлопних газів дизельних двигунів, що існують, призначені для суден великого та середнього розміру. Існує потреба розробки відповідної системи рекуперації енергії відхідних газів для маломірних суден. Створено технологічну модель рекупераційного пристрою для маломірних суден у вигляді термоелектричного генератора (ТЕГ), який працює на енергії відхідних газів. Проаналізовано технічні умови розташування ТЕГ на судні та визначено складові його конструкції. Запропоновано технічні рішення для вдосконалення процесу теплопередачі енергії від газу до ТЕГ, а саме: використання термоелектричних модулів (ТЕМ), що мають робочу температуру вище 1000 <^>oC; застосування квадратної форми перерізу трубопроводу та розміщення спіралеподібного циліндра всередині трубопроводу генератора. На підставі результатів теоретичних обчислень досліджено теплову модель ТЕГ і розраховано технологічні параметри використання ТЕМ для забезпечення максимального значення ккд ТЕГ. Встановлено необхідність поділу генератора на 3 складові секції, що працюють як окремі генератори. Показано можливість одержання у разі використання ТЕГ до 0,8 кВт електричної енергії, якщо частота обертання валу дизельного двигуна дорівнює 1500 об/хв. Запропоновано оптимальний спосіб використання електричної енергії генератора, що полягає у застосуванні мотор-колеса. Функцією мотор-колеса обрано перетворення надлишкової електричної енергії ТЕГ у механічну енергію (в допомогу основному двигуну) в межах комплексного підвищення ккд використання палива. Надано відповідну схему під'єднання мотор-колеса до енергосистеми судна. Вказано шляхи підвищення ккд ТЕГ і розширення можливостей його застосування на маломірних суднах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського