Галаджун З. Особливості подавання радіоновин: порівняльна характеристика радіо "Ера ФМ" та "BBC Radio 5 Life" / З. Галаджун, Ю. Осьмак // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2019. - Вип. 3. - С. 15-21. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто актуальність новин на радіо в епоху цифрових медіа та відзначено, що місія новин на радіо залишається незмінною - інформування людей про те, що сталось у світі, країні, регіоні, місті. Зазначено, що змінюватись може лише форма подавання новин і специфіка роботи відділу інформації. Доведено, що формат подавання новин повинен відповідати часу, регіону мовлення і бути привабливим для слухачів, на яких орієнтується радіостанція, - так званій "цільовій аудиторії". Проаналізовано контент новин на радіо "Ера ФМ" і радіо "BBC Radio 5 Life", в результаті чого виокремлено відмінності в роботі редакцій обох радіостанцій. Серед найвагоміших вказано такі: подавання новин обох станцій відрізняється, передусім, якістю звукових матеріалів у ефірі, що пояснюється технічним оснащенням студій двох радіостанцій; манера ведучих читати новини. Радіо "BBC Radio 5 Live" відійшло від стандартного формату викладання новин рівним, монотонним тоном і з одноманітною, правильною інтонацією, натомість перейшло до ведення нового формату - повідомлення новин у невимушеній розмові двох ерудованих ведучих. Тим часом "Ера-ФМ" поки дотримується традиційного формату ведення. Чіткі, рівні та правильні інтонації ведучих новин є незмінними, до них звик український слухач і це не робить новини на радіостанції особливими; стиль написання новин у "Ери-ФМ" більше нагадує мову прес-релізів, а у "BBC Radio 5 Life" - легкими, короткими, простими та зрозумілими слухачеві повідомленнями. Виокремлено рекомендації для українських радійників: варто відійти від подавання новин у стилі "прес-релізів" і більше адаптовувати їх під слухача; журналістам потрібно уникати надмірного нагромадження цифр у новинах, які заважають сприймати та розуміти інформацію; за можливості, стежити за добором кадрів і не допускати в ефір нередаговані новини журналістів-початківців; у випусках новин висвітлювати насамперед не події, а новини; давати більше новин формату "лайт"; збільшити частку міжнародної інформації у випусках новин; розширювати мережу кореспондентів; проводити більше опитувань людей на актуальні теми і давати їх в ефір; використовувати нове, сучасніше музичне оформлення; додати в ефір інтерактиву; працювати над хорошим піаром. Публікувати на сайті та сторінках у соціальних мережах матеріали з випусків новин; глибше розуміти свою аудиторію, контактуючи з нею, спілкуючись, проводячи відкриті заходи, під час яких колектив може безпосередньо знайомитись зі своєю цільовою аудиторію. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч631.162.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|