Бермудес Д. В. Застосування засобів прикладної аеробіки в процесі професійно-прикладної підготовки студентів / Д. В. Бермудес // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - 1 (ч. 2). - С. 12-18. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Модифікація змісту системи фізичного виховання студентської молоді стає передумовою запровадження та розвитку прикладних засобів фізичного виховання з орієнтацією на особливості майбутньої професії. Проведено аналіз та узагальнення педагогічної та наукової літератури. В ході аналізу наукової літератури з'ясовано, що задачами реалізації професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) у закладах вищої освіти є: поповнення й удосконалення індивідуального фонду рухових і фізкультурно-освітніх знань, умінь і навичок; інтенсифікація розвитку професійно важливих якостей і рухових здібностей; підвищення ступеня резистентності організму до несприятливих умов; сприяння вихованню моральних, духовних, вольових та інших якостей. Основними факторами ППФП визначено: форму роботи; умови роботи; норму навантаження; оптимальне поєднання режиму роботи та відпочинку; індивідуальні особливості фахівця; геокліматичні особливості регіону. Засобами фізичного виховання ППФП є фізичні вправи для: виховання професійно важливих фізичних якостей; формування та вдосконалення прикладно-допоміжних рухових умінь; удосконалення психічних якостей; підвищення стійкості до несприятливих впливів зовнішнього середовища. Узагальненням педагогічної та наукової літератури визначено, що ППФП - це спеціально спрямований педагогічний вплив прикладних видів фізкультурної діяльності, що забезпечує формування особистісних якостей професіонала, який створює та споживає матеріальні та духовні цінності суспільства та має високу професійно-прикладну підготовку. З'ясовано, що оптимальним в процесі ППФП студентів є застосування засобів аеробіки. Визначено, що прикладна (допоміжна) аеробіка є додатковим засобом підготовки до виробничої діяльності. Охарактеризовано найбільш популярні серед студентської молоді напрямки та види оздоровчої аеробіки, які можуть застосовуватись як засіб ППФП у процесі фізичного виховання у закладах вищої освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|