РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000747972<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Яловега І. Г. 
Використання графічного планшету при проведенні синхронних практичних занять з математичного аналізу в умовах дистанційного навчання / І. Г. Яловега // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - 1 (ч. 2). - С. 95-101. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Впровадження дистанційної системи навчання у закладах вищої освіти України виявило багато питань щодо її організації. Окрім суто технічних питань, гостро стають питання ефективної організації самого процесу навчання - обрання правильного формату занять, із ручних інструментів тощо. Особливо складною проблемою є вивчення фундаментальних математичних дисциплін за дистанційною формою навчання. Затверджений роками ефективний формат лекційних і практичних занять за умов дистанційної освіти потребує дуже виваженого підходу до його реалізації. Практичні заняття з математичного аналізу вимагають обов'язкового використання дошки, активної колективної роботи та участі студентів у розв'язуванні завдань. Мета дослідження - вивчення та визначення технічних можливостей використання графічного планшету під час проведення синхронних практичних занять із математичного аналізу за умов дистанційного навчання. Використано теоретичні методи дослідження для проведення аналізу сучасного стану проблеми та існуючих можливостей організації процесу дистанційного навчання; експериментальні методи для визначення необхідних функцій інструментів для проведення синхронних практичних занять із математичного аналізу у дистанційній формі; принципи та підходи дизайн-мислення для отримання ефективних рішень організації дистанційних занять. Результати впроваджено в навчальний процес використання графічного планшету під час проведення синхронних занять із математичного аналізу в дистанційній формі у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди. Наведено результати дослідження питання якісної організації синхронних практичних занять із математичного аналізу у дистанційній формі та їх практична реалізація. Наближення до звичайних аудиторних занять за умов дистанційного навчання надають заняття у форматі онлайн-відеоконференції. Організація в процесі відеоконференції аналогу роботи студентів біля дошки потребує застосування спеціальних технічних засобів. Можливість якісного синхронного написання на електронній дошці дає графічний планшет. За умов наявності подібних технічних засобів у кожного суб'єкта навчання, і, навіть, якщо графічний планшет є лише у викладача, дистанційне практичне заняття може бути проведеним без будь-яких втрат у порівнянні зі звичним аудиторним заняттям. Зроблено висновки, що використання графічного планшету на синхронних практичних заняттях із математичного аналізу у форматі онлайн-відеоконференції надає можливість повністю відтворити звичне аудиторне заняття за умов дистанційної освіти. Під час проведення практичних занять із математичного аналізу чітке написання формул, швидкість роботи електронної дошки, можливість збереження листів дуже впливають на якість проведення заняття. Графічний планшет надає можливість писати та малювати стилусом наче ручкою, і користувачу не потрібно мати ніяких спеціальних навиків, бо написання на планшеті повністю відповідає звичному написанню на листі або на дошці. Вивчення можливостей використання нових технічних засобів в освіті, їх впровадження в педагогічну діяльність, обізнаність в інноваційних підходах - все це стає невід'ємною частиною роботи викладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161р(4УКР)3-253

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського