РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000748038<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Semionovaite E. 
Innovations driven sharing economy in the context of tourism business = Стимульована інноваціями економіка спільного споживання в туристичному бізнесі / E. Semionovaite, E. Baranskaite, D. Labanauskaite // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2020. - Вип. 45. - С. 48-52. - Бібліогр.: 36 назв. - англ.

Впровадження інновацій відбувається дуже швидко через розвиток технологій, ставлення суспільства та економічної вигоди. Це перетворює традиційний бізнес на нові моделі і форми. Однією з останніх тенденцій є економіка спільного споживання. Вона дуже швидко зростає і впроваджується у всі сектори економіки. Один з найбільших темпів її зростання спостерігається в секторі туризму, в зв'язку з чим існують певні виклики як для суспільства, так і для науки. Постановка проблеми: в літературі [7; 17; 18; 20; 34] все частіше мають місце дискусії про економіку спільного споживання, її переваги і загрози, наслідки для традиційної економіки. Проте, підхід до сфери економіки спільного споживання в кожному секторі економіки може бути різним, і можуть бути підкреслені різні аспекти. Все більше дослідників [2; 8] також намагаються проаналізувати вплив спільного споживання на економіку, але все ще не вистачає загальних визначень, чітких зв'язків між інноваціями та економікою спільного споживання в туристичному бізнесі. Постановка завдання, мети дослідження: визначити концепцію економіка спільного споживання, її особливості, а також причини і результати в контексті туристичного бізнесу. Для досягнення цієї мети використовується метод аналізу наукової літератури. Аналіз літератури показав, що економіка спільного споживання заснована на C2C бізнес-моделі, де інновації дозволяють ділитися активами, які не використовуються в повній мірі. Економіка спільного споживання прискорюється технологічним розвитком і зниженням витрат. Нові тенденції також впливають на сектор туризму і трансформують його. Є деякі переваги і недоліки для сектора.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського