РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000748301<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Mohammad Adhitya 
Experimental analysis in the test rig to detect temperature at the surface disc brake rotor using rubbing thermocouple / Mohammad Adhitya, Rolan Siregar, Danardono A Sumarsono, Nazaruddin, Ghany Heryana, Sonki Prasetya, Fuad Zainuri // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 2/5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Відмова гальм є однією з причин нещасних випадків зі смертельними наслідками, оскільки транспортний засіб не може управлятися належним чином. Тому є актуальними дослідження з підвищення безпеки гальм. Температура під час гальмування використовується як показник ефективності гальмування. Якщо показання температурного сигналу відрізняються від нормального сигналу гальмування, це стає ознакою несправності гальм. Як виміряти температуру обертових гальмівних роторів і які датчики надають можливість використовувати її в реальних транспортних засобах є головним питанням дослідженні. Наведено 2 типи датчиків, що надають можливість визначати температуру під час гальмування, а саме - тертьова термопара (ТТ) і термопара, вставлена в колодку з отворами. Очікується, що датчик ТТ буде виробляти більш високу температуру, оскільки між тертьовою сталлю і диском ротора існує ефект тертя, тоді як датчик в отворі колодки покаже реальне значення. Однак у разі використання реального транспортного засобу вимірювання температури шляхом пробивання отворів не рекомендується, оскільки це може призвести до потенційного пошкодження самої колодки. У разі використання інфрачервоного датчика установка є простішою, проте даний метод є неприйнятним, оскільки брудні умови, такі як пил або липкий бруд на поверхні датчика, будуть перешкоджати зчитуванню показань датчика. Тому використання ТТ буде ефективнішою в реальних транспортних засобах. Отже, вимірювання температури ТТ необхідно проводити з поправочним коефіцієнтом, який відноситься до фактичної температури. На підставі проведених випробувань результати вимірювань за допомогою ТТ (T4) можна перетворити в рівняння <$ET~=~-0,0058T sub 4 sup 2~+~2,7668T sub 4~-~81,257>. Це рівняння може бути використане в системі попередження про небезпеку, яка включає в себе пристрої визначення ефективності гальмування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського