РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000748431<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сагер Л. Ю. 
Інноваційні методи просування підприємств роздрібної торгівлі / Л. Ю. Сагер, В. Є. Лазоренко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2019. - № 2. - С. 95-103. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Високий рівень конкуренції в ритейлі змушує учасників даного ринку постійно шукати нові інструменти боротьби за споживача та його кошти. Одним з таких засобів є просування. При чому використання застарілих технологій не може гарантувати успіху. Відповідно виникає необхідність пошуку нових інструментів просування підприємств роздрібної торгівлі. Визначено, що розглянуті вченими сучасні заходи просування є несистематизованими, відсутній підхід до вибору інструментів просування роздрібними підприємствами різних типів. Досліджено, що найбільш перспективними є напрямки ведення торгівлі за такими інноваційними методами: нейромаркетинг, інноваційна діяльність, event-заходи та впровадження соціального маркетингу. Сформовано підхід до вибору ефективних способів конкурентоспроможності залежно від типу роздрібних мереж. Так, аудіальний маркетинг має переваги та легкість у застосуванні, порівняно з аромамаркетингом. Найбільш доречними інноваційними інструментами, які можуть застосовуватись для всіх типів мереж - це наявність Wi - Fi та електронні цінники, за рахунок порівняно низької вартості та постійного ефекту. Нейромаркетинг ефективний тільки за умов постійного застосування. інноваційна діяльність на підприємстві впроваджується поступово через високі витрати. Запропоновані заходи несуть постійний характер, тому в подальшому кількість витрат зменшується, а комфорт для клієнтів збільшується. Event-заходи мають багато інструментів та більше впливають на настрій та враження покупців, що сприяє формуванню лояльності. Проте велика кількість event-заходів може негативно впливати на імідж роздрібної мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського