Ольшаний Ю. Дидактичні особливості моделей кваліметрії знань / Ю. Ольшаний, С. Ярмак // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 1. - С. 21-32. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розглянуто дидактичні особливості моделей кваліметрії знань. Визначено та описано 3 класи моделей оцінки знань, а саме: моделі оцінки рівнів навчальних досягнень; моделі діагностики знань; моделі розпізнавання (класифікації). Зазначено, що всі методи оцінювання передбачають збір даних. Зазначено, що педагоги визначають моделі оцінки знань на етапі навчання, а водночас науково-педагогічний працівник може змінювати методи перед початком контролю знань. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28 + Ч48 в
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|