Швачко А. Реалізація принципів системності та критеріїв цілеспрямованості в аналізі, кваліметрії та прийнятті рішень у процесі управління освітнім процесом / А. Швачко // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 1. - С. 73-81. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано принципи системності в процесі управляння освітнім процесом. Визначено, що системний аналіз є спеціальною науковою дисципліною, яка вивчає проблеми прийняття рішень за умов аналізу значної кількості інформації та альтернатив, з-поміж яких здійснюється вибір. Зазначено, що методи системного аналізу, зокрема прийняття рішень, є надзвичайно важливими в освітньому процесі, оскільки спостерігається вплив на нього значної кількості об'єктивних і суб'єктивних чинників, які мають як стохастичну, так і нестохастичну природу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21 + Ч48 в
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|