Якубовська М. Дискурс взаємодії наукової літератури з моделями ефективного наукового тексту: парадигма творення інноваційних підручників / М. Якубовська, В. Якубовський // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 1. - С. 97-104. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Порушено проблеми науково-теоретичних аспектів парадигми творення якісно нових підручників сучасної інноваційної школи. Досліджено роль підручника, який перестає бути лише джерелом інформації, а завдяки інтелектуальному впливу на свідомість студентів, стає основою творення духовного світу людської індивідуальності. Окреслено алгоритм системних процесів, основою яких є формування культурологічної компетентності студентів, системне еволюційне осмислення дискурсу сучасної освіти та забезпечення варіативних технологій культурологічної освіти студентів, що пов'язано з проблемою творення якісно нового підручника. Проаналізовано тенденції особистісно-гуманітарної технології викладання культурологічних дисциплін у закладах вищої освіти. Розглянуто роль підручника в час інноваційного осмислення новітніх шляхів духовного поступу людства: від творення нової культурологічної парадигми епохи до пошуків способів модерної реалізації цієї культурологічної парадигми. Проаналізовано роль навчальної літератури. В епоху інформаційного вибуху та розвитку численних інноваційних технологій людство переживає етап перенасичення інформацією. Розглянуто систему інваріантних джерел інформації в системі сучасної особистісно-орієнтованої освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + Ч481,01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|