РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000749372<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сєвідова І. О. 
Сучасні аспекти розвитку маркетингової діяльності підприємств аграрної галузі / І. О. Сєвідова // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206. - С. 76-88. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Наведено результати теоретичного узагальнювального розгляду проблеми розвитку послуг маркетингу для сталого розвитку аграрно-промислової та інноваційної галузей та розвитку внутрішнього ринку товарів і послуг. Визначено, що рівень внутрішнього ринку не відповідає рівню розвинених країн і умови формування маркетингу у вітчизняних аграрних підприємствах мають свої особливості, які призводять до виникнення ряду проблем. Розглянуто проблеми організації процесу маркетингу для оптимізації ринкової діяльності вітчизняних підприємств в умовах реалізації євроінтеграційних процесів. У пропонованому аналізі діяльності аграрних підприємств визначено основні аспекти впливу на маркетингову діяльність в умовах інтернаціоналізації світових ринків. Суть маркетингу полягає в тому, що процеси виробництва продукції орієнтовані на підвищення продуктивності та конкурентоспроможності, поєднуючи ресурси підприємства з його цілями і підвищуючи попит на його продукцію. Вітчизняні аграрні підприємства попри збільшення загального обсягу сільськогосподарського виробництва, не повною мірою використовують свої власні можливості в розвитку маркетингового сектора. Визначено основні фактори, що впливають на повільний розвиток аграрного ринку. Враховуючи вплив зовнішнього середовища аграрні підприємства можуть визначити ряд заходів для того, щоб врахувавши позитивні та нівелювавши негативні фактори, підвищити ефективність власної збутової діяльності та конкурентоспроможність. Досліджені аспекти маркетингової діяльності в аграрному виробництві за кордоном і порівняльний аналіз маркетингових систем в Україні вказують на те, що недостатній розвиток маркетингу багато в чому пов'язаний зі слабкістю економічної політики, недостатнім захистом внутрішнього ринку і, в цілому, поганим розумінням ролі маркетингу. Для розв'язання поставленої проблеми запропоновано ряд рекомендацій щодо шляхів підвищення ефективності управління маркетингом на підприємствах, для зростання ринкової стійкості підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського