Квятко Т. М. Агромаркетинг в Україні: аспекти розвитку / Т. М. Квятко, Ю. П. Вітковський // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206. - С. 193-201. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Систематизовано наукові погляди на суть категорії "агромаркетинг", на основі аналізу даної категорії виділено його основні принципи, встановлено причини, які негативно впливають на процес впровадження агромаркетингу в діяльності вітчизняних виробників. Запропоновано створення маркетингової служби на районному рівні, яка ефективно впливатиме на діяльність дрібних виробників аграрної продукції. Визначено особливості розвитку агромаркетингу в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|