Ганжуренко І. В. Маркетингові стратегії як основа здійснення збутової та логістичної діяльності аграрного підприємства / І. В. Ганжуренко // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206. - С. 433-444. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Визначено суть, обгрунтовано важливість і узагальнено особливості маркетингових стратегій у забезпеченні збутової та логістичної діяльності аграрного підприємства. Досліджено та систематизовано існуючі у вітчизняній та світовій практиці класифікації маркетингових стратегій підприємств. Методологічною основою дослідження стали методи аналізу та синтезу, абстрактно-логічний, історичний, монографічний методи. Одержані результати мають науково-практичну цінність і можуть використовуватися я підгрунтя для подальших наукових розробок та формування практичних рекомендацій, спрямованих на удосконалення процесу здійснення збутової та логістичної діяльності підприємств, які займаються аграрною діяльністю. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|