Живко М. О. Узагальнення класифікацій та аналіз освітніх інновацій / М. О. Живко, Л. В. Кухарська, З. Б. Живко, М. Є. Стадник // Актуал. проблеми економіки. - 2019. - № 9. - С. 24-30. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Досліджено необхідність розробки та запровадження інновацій в освітній сфері обумовлена, у першу чергу, необхідністю підвищення якості і ефективності освіти, підготовки кваліфікованих спеціалістів для всіх галузей національної економіки та підвищення рівня розвитку, конкурентоздатності, престижності країни та її національної безпеки. У процесі дослідження використано методи аналітичної обробки наукових праць, а також аналізу та синтезу для уточнення поняття "освітні інновації"; аналізу динамічних рядів і відносних величин для аналізу стану освітньої сфери та якості проходження інноваційних процесів у ній. В освітній сфері здійснюються основні інноваційні розробки. Проте в останні роки даний процес сповільнюється з ряду причин. Для створення банку даних, необхідних для проведення детального широкого аналізу інноваційних процесів, потрібно вдосконалювати статистичну звітність. Вдосконалення освітнього процесу, в тому числі за рахунок інновацій, сприятиме зміцненню національної та освітньої безпеки країни. Отримані результати можуть слугувати базою для подальших досліджень освітньої сфери, інновацій в освіті та освітньої безпеки. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|