РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000749827<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пономаренко І. В. 
Характеристики різних каналів цифрового маркетингу / І. В. Пономаренко, В. О. Казарін // Актуал. проблеми економіки. - 2019. - № 12. - С. 92-96. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження теоретичних задач та обгрунтування практичних напрямів оптимізації стратегії використання персоналізованого контенту за різноманітними каналами цифрового маркетингу. Проведено дослідження загальних положень маркетингового менеджменту підприємств; визначено сутність і місце контент-маркетингу в системі маркетингових комунікацій підприємств і сучасні тенденції розвитку цифрових комунікацій на підприємствах сфери інформаційних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського