Пономаренко І. В. Характеристики різних каналів цифрового маркетингу / І. В. Пономаренко, В. О. Казарін // Актуал. проблеми економіки. - 2019. - № 12. - С. 92-96. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Мета роботи - дослідження теоретичних задач та обгрунтування практичних напрямів оптимізації стратегії використання персоналізованого контенту за різноманітними каналами цифрового маркетингу. Проведено дослідження загальних положень маркетингового менеджменту підприємств; визначено сутність і місце контент-маркетингу в системі маркетингових комунікацій підприємств і сучасні тенденції розвитку цифрових комунікацій на підприємствах сфери інформаційних послуг.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"