РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000749828<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пономаренко І. В. 
Характеристика вірусної реклами за допомогою цифрових каналів / І. В. Пономаренко, В. Р. Служалий // Актуал. проблеми економіки. - 2019. - № 12. - С. 97-106. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні засади дослідження та визначення загальних принципів формування та реалізації Інтернет-реклами; показано історію розвитку онлайн реклами; визначено вплив глобалізаційних процесів на рекламну діяльність в мережі Інтернет. Проаналізовано механізми створення рекламних форматів. Зосереджено увагу на інтерактивності та особливостях впливу Інтернет-реклами як сучасного каналу комунікації на користувачів. Запропоновано шляхи покращання ведення маркетингової стратегії, за допомогою вірусною реклами, в медіа просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського