РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000749860<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шерер І. Л. 
Сучасні підходи до організації обліку витрат на збут та маркетинг торговельного підприємства / І. Л. Шерер, О. В. Белінська // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2019. - № 7/8. - С. 162-174. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто передумови появи маркетингу як певної системи господарювання, метода вирішення виробничо-ринкових проблем. Досліджено існуючі в економічній літературі визначення маркетингу як процесу планування та управління торговельною діяльністю, спрямованого на задоволення потреб і бажань індивідів. Доведено, що ключовим питанням організації обліку витрат є поділ підрозділів управління продажем товарів за функціональним призначенням на збутові та маркетингові. Діяльність перших заснована на концепції інтенсифікації комерційних зусиль, інших, - на філософії маркетингу. Досліджено сутність концепцій збуту та маркетингу як окремих складових просування товарів у торгівельних мережах. Виділено ключові показники розподілу торговельної діяльності на збутову та маркетингову. Показано кардинальні відмінності понять маркетингу та збуту, що слід враховувати при організації інформаційного забезпечення управління торговельною діяльністю. Визначено місце бухгалтерського обліку в системі інформаційного забезпечення управління збутовою та маркетинговою діяльністю торгівельного підприємства. Показано існуючі проблеми організації обліку витрат на збут і маркетинг у системі управління торговельною діяльністю. Узагальнено результати наукових досліджень щодо визначеної проблеми. Проаналізовано можливі підходи щодо організації обліку збутових і маркетингових витрат. Обгрунтовано необхідність організації відокремленого обліку витрат на збут і маркетинг. Запропоновано підхід до вдосконалення організації бухгалтерського обліку витрат на збут і маркетинг у національній системі обліку. Запропоновано перелік статей витрат на збут і маркетинг, і відповідні бухгалтерські рахунки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського