РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000749885<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Квасній Л. Г. 
Еволюція промислових змін у контексті цифрової та поведінкової економіки / Л. Г. Квасній, Л. В. Цубов, О. Я. Щербан // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 151-157. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження процесів промислової еволюції під впливом глобальних змін з урахуванням особливостей поведінкової економіки. Методичною основою дослідження питання еволюції поведінки індивідуальних споживачів на ринку під впливом цифровізації є наукові праці зарубіжних авторів із зазначених вище питань. Автори вважають, що існує потреба в нових наукових пошуках по еволюції поведінки споживачів на глобальному ринку товарів і послуг в контексті поведінкової економіки. Наведені конкретні можливості, які відкривають нові технології, революції і глобальний світ, змінюючи сучасне суспільство і обумовлюючи 4-ю промислову революцію. Доведено, що ключова ідея полягає в тому, щоб заново переосмислити споживчі навички від "взяти, використовувати і викинути" до моделі, коли продукти виготовляють і просувають за допомогою цифрових механізмів таким чином, щоб їх матеріали і складові можна було б використовувати багаторазово. Доведено, що еволюція поведінки споживачів на вітчизняному ринку товарів і послуг є безперервним процесом, який змінюється відповідно до впливом факторів зовнішнього середовища і індивідуальної поведінки споживачів, що знаходяться в певному взаємозв'язку і взаємозалежності. У статті визначено основні концептуальні засади для поліпшення взаємодії індивідуальних споживачів і підприємств сфери економіки, а також відпрацьовані практичні рекомендації, впровадження яких дасть можливість оцінки ефективності нових бізнес-моделей, специфіки формування доданої вартості, створення "цінності", особливостей нового механізму капіталізації вартості компаній на основі прийняття більш ефективних управлінських рішень, забезпечуючи при цьому високий рівень їх економічної ефективності, що буде сприяти зростанню рівня задоволення споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.22 + У010.242.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського