Середа Н. Організаційні аспекти використання інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубу / Н. Середа // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2019. - № 6. - С. 89-92. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Мета роботи - визначити організаційні аспекти використання Інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубу (ФК). У дослідженні використано наступні методи дослідження: аналіз літературних джерел і документів, анкетування, методи маркетингового аналізу, методи математичної статистики. Дослідження проведено на базі 5-ти ФК м. Харків. Усього у дослідженні прийняли участь 75 осіб. До складу респондентів входили: директори, заступники директора, адміністратори, інструктори, тренери. На підставі проведеного маркетингового аналізу сформовано загальну картину можливостей мережі Інтернет у маркетинговій політиці ФК. У результаті проведеного дослідження узагальнено інформацію щодо особливостей використання мережі Інтернет у діяльності ФК. Наведено результати проведеного анкетування щодо особливостей використання Інтернет-маркетингу в організаційно-управлінській діяльності ФК. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.522.4(4УКР)7
Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|