Іваненко Л. М. Розробка моделі професійної підготовки фахівців-маркетологів на основі компетентнісного підходу / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 5. - С. 492-502. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Досліджено сучасні вимоги ринку праці до фахівців з маркетингу, науково-методичних аспектів формування професійних компетентностей здобувачів вищої освіти за спеціальністю "Маркетинг" і розроблено на цій основі модель професійної підготовки фахівців-маркетологів. Здійснено аналіз вакансій, розміщених на сайтах з пошуку роботи, і проведено діагностику вимог роботодавців щодо компетентностей і особистих характеристик фахівців з маркетингу. Сформовано профіль фахівця-маркетолога, що відображає основні компетентності, які очікують роботодавці від потенційних працівників за напрямом "маркетинг, public relations, реклама". Аналіз зарубіжних і українських наукових публікацій дозволив визначити такі шляхи вирішення проблем маркетингової освіти: розвиток у майбутніх фахівців з маркетингу мета-навичок (критичного мислення, етичного прийняття рішень, креативного мислення, формулювання та вирішення проблем, вміння писати в діловому стилі, встановлювати пріоритети); формування здібностей у переговорних процесах; отримання знань про методи аналізу ринку, розробки нових продуктів, розвиток бізнесу та впровадження бізнес-планів. Запропоновано схему аналізу професійної сфери маркетингу, яка може використовуватися для визначення ступеня відповідності теоретичних і практичних знань випускників спеціальності "Маркетинг" вимогам роботодавців і стандарту вищої освіти. Розроблено модель професійної підготовки фахівців-маркетологів на основі компетентнісного підходу, яка включає цільову, методологічну, змістовну та результативну складові. Визначено механізм поетапного розвитку навчально- пізнавальної діяльності студентів спеціальності "Маркетинг". Завдяки механізму поетапного розвитку навчально-пізнавальної діяльності студентів спеціальності "Маркетинг" створюється база знань, яка включає результати аналізу змісту професійної діяльності та інструментів маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|