РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000750706<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Усенко В. Ю. 
Вплив зазору між рядами співвісного повітряного гвинта на тягу / В. Ю. Усенко, К. В. Дорошенко, М. В. Хижняк // Авіац.-косм. техніка і технологія. - 2020. - № 7. - С. 19-23. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Тяга турбогвинтового двигуна залежить від багатьох факторів, одним з яких є гідравлічні втрати при обтіканні лопатей гвинта. При використання співвісних гвинтів цей фактор відіграє ще більшу роль, так як в цьому випадку додаються втрати, які пов'язані з вихровою завісою за першим гвинтом. Мета роботи - оцінка впливу величини осьового зазору між рядами співвісного повітряного гвинта на тягу. Об'єктом дослідження виступає співвісний гвинт. Осьовий зазор між рядами гвинта варіювався від 650 мм до 950 мм. Геометрично розрахункова модель представляла собою циліндр з радіусом 75 м та висотою 150 м. У центрі циліндра було розташовано співвісний гвинт. Досліджувана розрахункова модель розбита на чотири підобласті: зовнішнє середовище, вхідний напрямний апарат, перший ряд гвинта, другий ряд гвинта. Розділення розрахункової моделі на вище перелічені під області дозволяє оцінити вплив повітрозбірника двигуна на параметри за гвинтом та забезпечити коректне моделювання обтікання двох рядів гвинта. На першому кроці дослідження виконано порівняння результатів чисельного моделювання з результатами апробованої математичної моделі для варіанту гвинта з осьовим зазором 650 мм. Розрахунки проводились з трьома моделями турбулентної в'язкості: <$E k~-~omega>, SST, SST Gamma Theta Transitional. На основі проведеного порівняння вибрано модель турбулентної в'язкості SST для подальшого дослідження. Другий крок досліджень включав в себе моделювання течії для модифікованого співвісного гвинта з осьовим зазором між рядами гвинта 950 мм. За отриманими результатами дослідження встановлено, що величина осьового зазору між рядами співвісного повітряного гвинта впливає на тягу. Показано, що при збільшенні зазору між рядами гвинта з 650 мм до 950 мм, тяга гвинта зростає на 17 %. Це можна пояснити зменшенням рівня нерівномірності та гідравлічних втрат за другим рядом гвинта. В подальшому отримані результати чисельного експерименту потребують узгодження з натурним експериментом.


Індекс рубрикатора НБУВ: О553-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського