РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000750762<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Koval O. A. 
Using fuzzy logic to control dynamic loads on road-building machine construction elements = Використання нечіткої логіки для контролю динамічних навантажень на елементи конструкції дорожньої машини / O. A. Koval, S. V. Minka // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 88, т. 1. - С. 107-112. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.

Аналіз бортових систем діагностування технічного стану дорожніх машин продемонстрував, що ці системи взагалі не враховують динамічні навантаження, які діють на раму та на робочі органи машин. Цей недолік можна усунути, якщо в режимі реального часу за даними поточних вимірювань критичних параметрів класифікувати динамічні навантаження та відповідні їм динамічні режими роботи й здійснити оцінку технічного стану машини. Одним з варіантів вирішення цього завдання є використання нечіткої логіки. Мета роботи - обгрунтування методики застосування нечіткої логіки для контролю динамічних навантаженнь на елементи конструкції дорожньої машини в процесі здійснення технологічних операцій. Результати отримані на основі всебічного аналізу результатів експериментальних досліджень впливу критичних навантажень на елементи конструкції дорожньої машини в процесі здійснення технологічних операції на різних rрунтах. Завдання на дослідження полягає в розробці та всебічному аналізі нечітких алгоритмів вимірювань і контролю критичних динамічних навантажень на елементи рами автогрейдера. Проведені дослідження продемонстрували, що для середніх rрунтів (які покривають 70 % площі території України) поточна виміряна деформація рами автогрейдера становить 2654 мкм/м. Ця деформація відповідає чотирьом значенням коефіцієнта належності: "мала деформація" - 0; "середня деформація" - 0,9; "велика деформація" - 0; "критична деформація" - 0. За найбільшим значенням коефіцієнта належності виміряне значення деформації було класифіковано як "середня деформація". Зазначено, що рішення приймалось за усередненими даними датчиків. 5 датчиків були розташовані на рамі автогрейдера та 2 на робочому органі. Дослідження продемонстрували, що для проведення кластеризації динамічних навантажень дорожньої машини з достовірністю 0,95 необхідно використовувати не менше 10 датчиків на рамі, 7 на робочому органі та 6 на гідроциліндрах робочого органу автогрейдера. Якщо не дотримуватись цих вимог, то достовіність кластеризації знизиться до 0,73. Оригінальність. Вперше методологію нечітких множин було застосовано для контролю динамічних навантажень на елементи конструкції дорожньої машини в процесі здійснення технологічних операцій. Отримані результати можуть бути використані для процесу розробляння інтелектуальних бортових систем діагностики технічного стану конструктивних елементів дорожньої машини.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-06-5-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського