РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000752089<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Tolochko O. I. 
Field weakening control for induction motors based on copper and iron losses minimization = Мінімізація втрат в системі двозонного регулювання швидкості асинхронного двигуна / O. I. Tolochko, D. V. Kaluhin, S. Palis, S. V. Oshurko // Appl. Aspects of Inform. Technology. - 2020. - 3, № 2. - С. 44-57. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Проаналізовано види втрат в асинхронному двигуні (АСД), в результаті чого прийнято рішення мінімізувати найбільш суттєві з них: втрати в обмотках і втрати в магнітопроводі від вихрових струмів і гістерезису. Виведено рівняння для розрахунку значень потокозчеплення ротора та ортогональних складових струму статора у обертовій системі координат ротора в системі векторного керування АСД з умови мінімізації сумарних втрат в міді та сталі двигуна в статичному режимі. При висновку не врахований ефект насичення сталі. Визначено граничні значення електромагнітного моменту та швидкості, за яких регулювання потокозчеплення ротора здатне поліпшити енергетичні характеристики приводу, не входячи в зону насичення кривої намагнічування. Показано, що основною складністю при реалізації енергооптимального керування системою двозонного векторного керування швидкістю АСД є те, що потокозчеплення ротора керує не тільки енергетичними параметрами, але і регулюванням швидкості в другій зоні. Запропоновано структурну схему реалізації енергооптимального керування потокозчеплення в системі двозонного регулювання швидкості. Ідея полягає в перемиканні алгоритмів керування магнітним полем двигуна таким чином, щоб в пускогальмівних режимах потокозчеплення ротора змінювалося в функції завдання швидкості, а при роботі на сталій швидкості - в функції електромагнітного моменту. Виконано порівняльний аналіз типової та розробленої енергоефективної систем двозонного регулювання швидкістю методом математичного моделювання. Показано, що за однакових перехідних процесів електромагнітного моменту та швидкості в типовій системі ккд у сталих режимах у разі зменшення навантаження падає, а в запропонованій системі залишається незмінним. Зміна ккд у динамічних режимах відбувається за зміни потокозчеплення ротора. При енергооптимальному керуванні спостерігається деяке збільшення піків струму статора у разі різкої зміни навантаження, але за малих навантажень додаткове ослаблення поля призводить до зменшення напруги статора в сталому режимі, що призводить до зниження споживання електроенергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.632-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101736 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського