Коробкова Н. Архітектурні та театральні коди в літературно-художньому творі / Н. Коробкова // Проблеми сучас. літературознавства : зб. наук. пр.. - 2018. - Вип. 27. - С. 200-213. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Секрет підвищеної уваги кінотворців до роману "Привид опери" Гастона Леру у його специфічному світі, який провокує до міждискурсивного, інтермедіального перекодування, відкритого полілогу мистецтв. Предмет статті - інтермедіальність, яка розглянута у двох ракурсах: як явище мистецтва і як метод аналізу. В романі виявлено елементи інших видів мистецтв. Назва фокусує увагу на головному герої і на місці дії. Оперний театр стає головним діючим персонажем. Леру виводить на метафізичний рівень реальну архітектурну споруду - Гранд-о-пера в Парижі. Митець зосереджує увагу на антитезі верху і низу опери як двох світів: натхнення/творчості і ненависті/страху, і, як наслідок, добра і зла. Художньо-естетична концепція роману "Привид опери" увиразнюється за рахунок інтермедіальних акцентів. Провідна ідея прочитується крізь архітектурні, театральні, музичні контексти, декодування яких сприяє наближенню до таємничого феноменального таланту Леру - майстра слова. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ФРА)6-4Леру, Г.534 + Щ330.174 + Щ110.174
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69577 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|