РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000752510<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Толочко В. М. 
Дослідження ставлення спеціалістів фармації до телереклами лікарських засобів / В. М. Толочко, М. В. Зарічкова, О. О. Суріков, А. В. Курган, О. А. Хмельницька // Соц. фармація в охороні здоров'я. - 2020. - 6, № 3. - С. 18-25. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження ставлення спеціалістів фармації (СФ) до телереклами лікарських засобів (ЛЗ), вивчення їх думки щодо дотримання вимог до особливостей рекламування. Матеріали та методи: вибіркове спостереження, анкетне опитування, методи експертних оцінок, формально-логічний, аналогії та порівняння, системний аналіз, аналіз документів і результатів соціологічних досліджень. Реклама у маркетингу розглядається як форма комунікації з метою інформування споживачів про якість товарів і послуг. При здійсненні реклами важливим є широта охоплення споживачів, висока якість контенту та високий ступінь затримання уваги фокус-груп споживачів. Саме цим вимогам відповідає телереклама ЛЗ, яка займає 50 % всього рекламування на телебаченні. Тому важливим є визначення ставлення СФ до неї, вивчення їх думок щодо дотримання вимог до особливостей рекламування ЛЗ. За результатами опитування СФ з'ясовано їх загальне ставлення до телереклами та за певними складовими, а саме: якість надання, можливий вплив телереклами на обсяги реалізації ЛЗ, дотримання професійних аспектів, присутність можливих проблемних ознак відповідно до вимог, рекламування виробників ЛЗ, можливий вплив на самолікування пацієнтів та ін. Досліджено ставлення СФ до періодичності та частоти виходів рекламних роликів про ЛЗ на телебаченні. Встановлено, що СФ мають свою думку щодо телереклами ЛЗ, яка базується на професійному інтересі до неї. Звернено увагу на можливий вплив телереклами на обсяги реалізації ЛЗ, її об'єктивний характер, на необхідність консультації з лікарем, методи профілактики, діагностики, лікування захворювань, реабілітації в цілому та ін. Серед 8 відібраних можливих проблемних аспектів при рекламуванні ЛЗ СФ найбільше цікавить згадування імен відомих людей і попередження щодо встановлення самостійно діагнозу та самолікування хвороби. Отримані результати надають можливість мати уявлення про ставлення СФ до телереклами ЛЗ та її використання у їх професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1-803.81 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101342 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського