Slavik S. Human dimension of start-up = Гуманістичний вимір стартап / S. Slavik, P. Srovnalikova, V. Navickas, T. Girchenko // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 3. - С. 392-401. - Бібліогр.: 31 назв. - англ.Стартап - це молоде та дуже мале підприємство, яке укомплектоване персоналом, людськими стосунками та відрізняється від середовища великих підприємств. Тому дослідження зосереджені на засновниках/лідерах стартапів і стосунках всередині команд. Результатом дослідження є оособистісні характеристики провідних людей (вік, освіта, причини вступу до бізнесу та інші), якість їхнього керівництва та роботи в команді. Оскільки стартап активно розвивається, лідерство та командна діяльність контролюються на основі бізнес-ідеї та інвестиційного циклу. Засновники лідери стартапу починають краще, ніж менеджери, краще справляються з надзвичайними ситуаціями, якість керівництва певною мірою обумовлюється етапом розвитку стартапу. Стартапи містять суперечності з асиметрією, які є вираженням їхніх сильних сторін і значних слабких місць. Брак життєвого та трудового досвіду підміняється ентузіазмом, працьовитістю і почуттям колективної роботи, які мають свої межі, а тому рішенням є професіоналізація стартапу на пізніх стадіях їхнього розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|