РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000752730<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Fomin O. 
Determining the dynamic loading and strength of the bearing structure of a covered wagon when firing from it / O. Fomin, A. Lovska, V. Kudelya, I. Smyrnova // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 4/7. - С. 33-41. - Бібліогр.: 29 назв. - англ.

Проведено вдосконалення несучої конструкції (НК) критого вагона (КВ) для можливості ведення вогняної дії з нього ід час руху. Як прототип обрано КВ моделі 11 - 217. Для ведення вогняної дії у вертикальній площині запропоновано використання розсувного даху, який складається з ролетів, які пересуваються за допомогою пневматичного або гідравлічного приводу. Для розміщення військової техніки у КВ на його рамі передбачені опорні сектори. З метою визначення динамічної навантаженості КВ під час ведення вогняної дії проведено математичне моделювання. Розв'язок математичної моделі здійснено в програмному комплексі MathCad. Визначено залежність прискорень НК КВ від сили віддачі бойового устаткування, розміщеного на ньому. Встановлено, що для дотримання показників динаміки в межах допустимих ,бойове устаткування повинно мати максимальну віддачу під час пострілу близько 3,2 кН. Максимальні прискорення, які діють на НК КВ у вертикальній площині складають близько 6 м/с<^>2. У зонах взаємодії кузова з візками максимальні прискорення дорівнюють близько 9,5 м/с<^>2, а прискорення візків - 10 м/с<^>2. Для зменшення динамічної навантаженості НК КВ запропоновано використання в'язкого зв'язку між опорними секторами та рамою. Визначено залежність прискорень від коефіцієнта в'язкого опору між опорними секторами та НК вагона. Встановлено, що з урахуванням використання в'язкого зв'язку між опорними секторами та рамою є можливим знизити динамічну навантаженість вагона мінімум на 15 %. Визначено основні показники міцності НК КВ під час ведення вогняної дії. Отримано залежність максимальних еквівалентних напружень у НК КВ від сили віддачі бойового устаткування. Максимальні еквівалентні напруження за сили віддачі 3,2 кН виникають у консольній частині хребтової балки КВ і складають близько 300 МПа. Максимальні переміщення зафіксовано в зоні розміщення передніх упорів автозчепу та дорівнюють 2,9 мм. Максимальні деформації склали 6,98 x 10<^>-3. Проведено модальний аналіз НК КВ. Установлено, що значення власних частот коливань знаходяться в межах допустимих. Проведені дослідження сприятимуть створенню інноваційного рухомого складу для перевезення військової техніки та ведення вогняної дії під час руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.2-02 + Ц80

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського