РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000752747<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Soroka K. 
Development of CAN network with improved parameters for adaptive car front lighting system / K. Soroka, V. Kharchenko, V. Pliuhin // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 4/9. - С. 24-33. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Виконано аналіз принципів реалізації та алгоритмів роботи адаптивної системи переднього освітлення (АСПО) автомобіля та методів управління її роботою. АСПО прийнята ЄЕК ООН у 2007 р. як правила облаштування систем переднього світла транспортних засобів, під час їзди в темний період часу. Серед відомих алгоритмів функціонування АСПО вибрано алгоритм попереднього огляду, оснований на особливостях спостереження водієм за дорогою перед ТЗ, із врахуванням характеристик його зору. Проаналізовано вимоги алгоритму до системи керування. Розглянуто методи керування з використанням контролерів системи Ардуіно та комп'ютерної мережі. Враховуючи можливості, які надають мережеві технології для забезпечення якості керування, вибрано CAN мережу (Controller Area Network - мережа контролерів). Рекомендовано використати варіант CAN мережі довжиною 40 чи 100 м зі швидкодією 1000, 500 кбіт/с відповідно. Розраховано параметри роботи мережі: швидкодію, ймовірності помилок, залежність продуктивності від завантаження, розмір команд і тривалість їх передачі та відповідність вимогам АСПО. Запропоновано вдосконалити алгоритм арбітражу мережі в напрямку збільшення ймовірності проходження команд із низьким пріоритетом за великої завантаженості. Розроблена на основі CAN мережі АСПО надає можливість створити комфортні умови роботи водія в темний період часу, попереджувати аварійні ситуації, забезпечити безпеку руху. Аналіз функціонування АСПО показує, що вона безпосередньо пов'язана з роботою більшості основних вузлів автомобіля, а саме: двигуна, рульового керування, коробки передач, гальма, акселерометра та ін. Робота її здійснюється під керуванням водія. Тому ця система може мати розширені функції, може слугувати основою системи безпеки і системи керування роботою автомобіля в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-048.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського