РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000752959<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ячменник М. М. 
Підготовка майбутнього вчителя української мови і літератури: інтеграція проєкту IREX "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність" / М. М. Ячменник // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - 3 (ч. 2). - С. 113-118. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто інтегративний підхід реалізації проєкту IREX "Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність" у межах професійної підготовки майбутнього вчителя української мови і літератури. Доведено вияв потреби в підготовці вчителя української мови і літератури, який уміє працювати з медіатекстами, уміло здійснює відбір безпечної та критично осмисленої медіаінформації, створює медіатексти/медіапродукти, творчо використовує їх на уроках, у гуртковій роботі, зумовлений появою інфо-медійної компетентності у низці нормативно-правових документів, аналізом шкільних програм. Мета дослідження зумовила вибір взаємопов'язаних методів, зокрема - теоретичні: теоретичний аналіз наукової літератури та нормативних документів, синтез, порівняння, узагальнення та систематизація отриманих даних; емпіричні: педагогічне спостереження, аналіз досвіду роботи тощо. Здійснено огляд наукових напрацювань щодо понять грамотність, інфо-медійна грамотність, медіаграмотність. На прикладі дослідно-експериментальної роботи, яка здійснюється у Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка окреслено окремі аспекти підготовки майбутніх учителів української мови і літератури та інтеграції проєкту IREX "Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність" на трьох етапах: мотиваційний (1 курс - інтеграція змісту інфо-медійної грамотності у гурткову роботу); дослідницький (2 - 3 курс - уведення інформації про інфо-медійну грамотність у зміст мовних, методичних, спеціальних варіативних освітніх компонентів); інтегративний (4 курс - оволодіння культурою роботи з медіатекстами, створення власних медіатекстів/медіаосвітніх продуктів). Здійснено огляд інтегративного підходу до реалізації проєкту IREX "Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність" у межах професійної підготовки майбутнього вчителя української мови і літератури. Перспектива подальших досліджень вбачається в розробці сертифікованого курсу з медіаграмотності та критичного мислення для підготовки майбутніх учителів-словесників у межах реалізації проєкту IREX "Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського