РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000752980<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Lema H. V. 
Corporate social responsibility at emerging market: Ukrainian dimension = Корпоративна соціальна відповідальність в країнах, що розвиваються: український аспект / H. V. Lema, I. B. Oleksiv, V. Yu. Kharchuk, T. Yu. Lisovych // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2019. - 1, № 2. - С. 33-42. - Бібліогр.: 25 назв. - англ.

На сьогодні значна кількість підприємств обирають курс розвитку своєї діяльності шляхом залучення широкого кола стейхолдерів. В такому випадку, стратегія розвитку підприємства часто побудована шляхом прийняття принципів CSR. CSR вітчизняних підприємств є важливим проявом взаємодії соціальних та економічних відносин. Серед українських підприємств дедалі популярнішим є оприлюднення нефінансового звіту про CSR. Такий звіт надає можливість ознайомитися стейкхолдерам про взаємодію підприємства з соціальними заходами. Одним із недоліків формування звіту про корпоративно-соціальну відповідальність (КСВ) підприємства є відсутність чіткої структури. Окрім того, на сьогодні відсутні чіткі показники чи положення з оцінювання КСВ підприємства. Таким чином, більшість підприємств складають звіти у довільній формі. Відповідно існують і ускладнення в аналізуванні соціальних звітів, оскільки вони не є обов'язковими. Отже, важливим завданням в процесі дослідження КСВ вітчизняних підприємств є формування методичних рекомендацій, які міститимуть критерії, показники та особливості оцінювання. Аналізування корпоративно-соціальних звітів (КСЗ) вітчизняних і закордонних підприємств, які працюють на ринку України надає можливість виділити основні категорії CSR: ринок, робоче місце, навколишнє середовище та комунікації. Відповідно, кожна з категорій включає характеристики за якими є можливість порівняння соціальних звітів вище вказаних підприємств, а відтак і оприлюднення висновків про ефективність формування CSR. Перевагами участі підприємств у соціальній відповідальності є можливість розширення ринків збуту, можливість економії витрат при використанні у виробництві екологічного устаткування, забезпечення належних робочих місць тощо. Таким чином, формування КСЗ у цілому виступають цінним ресурсом при дослідженні діяльності підприємства та його взаємодії з суспільством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.451 + У9(4УКР)0-94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського