РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000753458<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пенчук Г. С. 
Особливості розроблення та презентації бізнес-проєктів / Г. С. Пенчук, Л. М. Закревська // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2020. - 26, № 2. - С. 110-119. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено особливості розроблення та презентації бізнес-проєктів (БП). Розкрито сутність поняття БП як комплексного документа, який максимально повно відображає всі аспекти підприємницької ідеї та є оформленою пропозицією, спрямованою на її практичне впровадження. Наведено існуючі класифікації та методики розроблення БП. Визначено основні етапи життєвого циклу БП та надано його типову структуру. Зазначено, що у БП обов'язково необхідно висвітлювати наявні ризики та шляхи страхування, а також надавати оцінку його ефективності. Виділено групи показників, за якими оцінюють ефективність БП. Виявлено основні та найпоширеніші помилки, яких допускаються підприємства під час розроблення презентації БП: занадто тривалий виступ, при прослуховуванні якого інвестори втрачають інтерес до проєкту; монотонність голосу оратора, а також типові шаблони для виступу без емоційності та використання жестів; мова з помилками або невідрепетируваний текст презентації; використання в тексті занадто великої кількості наочного матеріалу або текстових слайдів; ігнорування правил ділового стилю спілкування; викладення в розділах презентації висновків, що задовольняють потреби виключно виступаючої сторони та ігнорують інтереси слухачів; відсутність у презентації відомостей про команду проєкту, їхні здібності у сфері аналітики та маркетингу тощо. Надано її стандартну структуру та етапи подачі матеріалу. Виокремлено правила розробки презентації БП. Доведено, що правильне розроблення проєкту та його презентації надає можливості підприємству модернізувати виробництво; займати нові та розширювати свої позиції на ринку, складати перспективні плани свого розвитку, відкривати нові напрями діяльності; розробляти цілі організації та досягати їх, нівелювати ризики бізнесу; дістати доступ до кредитної лінії; брати участь в спільному підприємстві; донести до інвестора бізнес-ідеї та підприємницькі рішення, привернути його увагу та залучити зовнішні ресурси.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)210.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського