РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000753482<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Strashynska L. 
Domestic market of confectionery products in the aspect of general world development trends = Вітчизняний ринок кондитерських виробів в аспекті загальносвітових тенденцій розвитку / L. Strashynska, A. Nikonenko // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2020. - 26, № 3. - С. 102-109. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Проаналізовано вітчизняний ринок кондитерських виробів (КВ). Наголошено, що серед компаній спостерігається потужна внутрішня конкуренція, яка пов'язана зі скороченням експорту. Визначено основні групи підприємств, які виробляють КВ, та охарактеризовано їхню специфіку. Зауважено, що за сучасних умов кондитери змагаються за клієнта перевіреними шляхами - зниженням вартості та скороченням виробництва нерентабельної продукції. Наголошено, що головним джерелом формування пропозиції на ринку на теперішній час залишається вітчизняне виробництво. Визначено можливості та рейтинги провідних операторів ринку. Проаналізовано динаміку виробництва й експорту КВ протягом 2011 - 2018 рр., а також їх виробництво й експорт в розрізі асортиментних груп. Наголошено, що українські експортери не повною мірою використовують потенціал зовнішньої торгівлі з країнами ЄС, оскільки кондитерський ринок Європи є досить насиченим та експортери стикаються з проблемою доступу української продукції на полиці європейських торговельних мереж. Подальший аналіз напрямків розвитку кондитерського ринку проведено на основі досліджень споживчих уподобань. Визначено, що в структурі попиту на КВ відбуваються кардинальні зміни під дією тренду здорового харчування. Зазначено, що розвиток світового ринку нутрицевтиків становить стійкий тренд, що формує нові споживчі переваги, які, своєю чергою, сприяють формуванню нової культури споживання харчових продуктів. Отже, у функціональних солодощів є досить гарні перспективи. Для реалізації своїх можливостей бути успішними, конкурентними на сучасному ринку, швидкого та гнучкого реагування на споживчі зміни власникам брендів кондитерського ринку необхідні комплексні технологічні рішення. Отже, виробникам необхідно розставити чіткі акценти на тих моментах технологічного процесу, які зроблять готовий кондитерський продукт затребуваним кінцевими споживачами, що посилить їх лояльність до бренду в умовах формування нової культури споживання кондитерської продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського