Верескун М. В. Переваги та недоліки використання різних видів трафіку в системі інтегрованого Інтернет-маркетингу / М. В. Верескун, С. В. Захаров, В. М. Колосок // Бізнес Інформ. - 2020. - № 7. - С. 352-358. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Мета роботи - класифікація видів Інтернет-трафіку в сучасних умовах, конкретизація переваг і недоліків основних його видів та розробка рекомендацій щодо використання в системі інтегрованого Інтернет-маркетингу українських підприємств. Наведено визначення поняття Інтернет-трафіку. Виявлено, що у своїй роботі кожна компанія використовує два основних види трафіку: безплатний (пошуковий, прямий, реферальний) і платний, або рекламний трафік. Конкретизовані основні переваги та недоліки кожного з видів трафіку. Доведено, що у стратегічній перспективі найкращим вибором виглядає активне SEO-просування, тобто вкладання ресурсів у збільшення потоку некерованого, проте безкоштовного, трафіку. Зауважено, що рекламний (платний) трафік є найефективнішим інструментом швидкого нарощування потоку потенційних клієнтів на короткостроковому часовому інтервалі. З'ясовано, що питома вага різних джерел Інтернет-трафіку компанії дуже сильно залежить від типу бізнесу, яким займається фірма. Отримані результати дозволять підприємствам різних галузей коригувати свою стратегію Інтернет-маркетингу з урахуванням виявлених тенденцій. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|