РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000753636<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гримак А. В. 
Ефективність маркетингу при підборі та оцінці компетенції персоналу підприємств ветмедицини / А. В. Гримак // Наук.-техн. бюл. Держ. н.-д. контрол. ін-ту вет. препаратів та корм. добавок і Ін-ту біології тварин. - 2020. - Вип. 21, N 1. - С. 60-64. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Від якості і нешкідливості продукції, яку виробляють підприємства ветмедицини залежить не тільки благополуччя тваринництва, а й стан середовища та здоров'я людей. Практика, зарубіжний і вітчизняний досвід підтверджують, що провідним у забезпеченні якості продукції, яка виробляється для ветмедицини, є компетенція персоналу підприємства, вміння організовувати виробництво та кваліфіковано, професійно приймати необхідні рішення. Йдеться про те, що кожний працівник, незалежно від посади, має бачити результати свого професійного внеску у забезпечення якості продукції для ветмедицини, її конкурентоспроможності на ринку. В цьому, безперечно, оправданим є використання можливостей маркетингу, який допоможе керівникам підприємств знаходити ті рішення в підборі кадрів, оцінці їх професійної компетенції, які будуть найбільш вигідними для підприємства і гарантуватимуть стабільність кваліфікованого персоналу, який забезпечуватиме якісне й ефективне виконання виробничої програми підприємства, незалежно від форми його власності. Вивчення об'єктивної необхідності використання маркетингу під час підбору й оцінки персоналу підприємства свідчить, що маркетинг у розв'язанні цієї проблеми буде ефективним за умов: розуміння маркетингу всіма працюючими на підприємстві, його необхідності у розв'язанні конкретних завдань, забезпечення керівництвом і спеціалістами підприємства виконання завдань, визначених маркетингом. За таких умов маркетингові дослідження кадрової проблеми сприятимуть одержанню об'єктивної інформації щодо відповідності персоналу підприємства займаним посадам, відношення працюючих до виконання посадових обов'язків, вміння персоналу знаходити пріоритети в удосконаленні діяльності підприємства в цілому та його авторитету на ринку продукції ветмедицини і споживачів відповідно. У виграші є ті підприємства, які використовують у своїй роботі результати маркетингових досліджень. Хоча, слід зауважити, що ще не всі вітчизняні підприємства ветмедицини використовують принципи маркетингу, тоді як на підприємствах розвинутих країн маркетингові дослідження є пріоритетними, вони виступають каталізаторами досягнення бажаних економічних результатів. Аналіз діяльності підприємств ветмедицини свідчить про необхідність активізації організаційної роботи із запровадження маркетингу на вітчизняних підприємствах та надання необхідної методичної допомоги в цьому.


Індекс рубрикатора НБУВ: П8п + У9(4Укр)240-211.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72108 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського