РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000754056<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Щирба В. 
Диференційована оцінка розвитку швидкісно-координаційних здібностей у школярів 5 - 11 класів за допомогою використання тесту "Подвійна стріла" / В. Щирба // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2020. - № 4. - С. 30-36. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розробка нових тестів надасть змогу загалом змінити підхід до фізичної культури школярів. Якщо нові тести будуть включати більш креативний складник виконання рухових завдань, діти підходитимуть до них у зовсім іншому творчому розумінні та виконанні. Мета дослідження - визначення нормативів диференційованої оцінки розвитку швидкісно-координаційних здібностей (ШКЗ) школярів за допомогою використання тесту "Подвійна стріла". Нормативи диференціальної оцінки розвитку ШКЗ старших школярів за допомогою використання тесту "Подвійна стріла" розраховуються за 12-бальною сигмовидною шкалою. Методи дослідження - теоретичний аналіз і синтез, аналіз науково-методичної літератури, методи математичної статистики. Дослідження проведено на базі ліцею-інтернату N 23 із посиленою військово-спортивною підготовкою ім. Володимира Великого Шевченківського району м. Київ. Під час дослідження задіяно 406 школярів 5 - 11 класів (n = 406), яких розділено за віковими групами: 17 - 16; 15 - 14; 13 - 12; 10 - 11 років. Дітей та їхніх батьків інформовано про всі особливості дослідження. Вони дали згоду на участь в експерименті. Визначено нормативи оцінки розвитку ШКЗ за допомогою використання тесту "Подвійна стріла", які розраховано за 12-бальною сигнальною шкалою для школярів 17 - 16 років у межах 22,73 - 17,47 с, 15 - 14 років - у межах 24,17 - 17,56 с, 13 - 12 років - 18,24 - 28,2 с, 11 - 10 років - 18,53 - 29,03. За результатами дослідження встановлено, що у старших школярів 17 - 16 років більш розвинені здібності до пристосування та швидкої зміни рухових дій, а також покращені просторово-часові та динамічні характеристики орієнтації в просторі, що зумовлено прискореним фізичним розвитком у цьому віці. У школярів 15 - 10 років результати оцінки перебувають майже на однакових рівнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського