РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000754253<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Csepke R. 
Analysis of rail - wheel interaction in curves with small radii = Аналіз взаємодії в системі колесо - рейка по кривих малого радіуса / R. Csepke // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2020. - № 4. - С. 36-50. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

Основна мета статті - розробити нову геометричну конструкцію кривих трамвайних колій, а також ввести новий параметр. Цей новий параметр - індекс угону (ІУ), який враховує значення проковзування коліс на основі оптимальної різниці радіусів кочення для кожної колісної пари у візку. Кілька типів профілів рейок і геометрії профілю поверхні кочення залізничних коліс були проаналізовані за допомогою спеціального програмного забезпечення та зіставлені зі стандартами, TSI і BOStrab. У результаті виявлено, що механічна відповідність взаємодії рейок і коліс (ходові характеристики) на трамвайних коліях несприятлива, і необхідні нові правила для зменшення зносу та хвилеутворення рейок і коліс, особливо на кривих з малим радіусом. У ЄС діють Технічні специфікації щодо експлуатаційної сумісності (TSI), які регулюють параметри роботи міжнародних та національних залізниць загального користування. Однак ці правила не поширюються на внутрішні трамвайні лінії. Запропоновано ввести систему регулювання, засновану на механічній придатності взаємодії рейки та колеса. Це особливо виправдано, тому що, наприклад, регулювання німецьких легких рейок (BOStrab) вимагає тільки геометричних розмірів колеса та жолоба рейки, а також їх меж. Розроблено нову геометричну конструкцію та систему обмеження кривих малого радіусу і прямих ділянок колії, а також новий параметр випробувань, який показує ступінь узгодженості ходових характеристик цієї кривої і транспортного засобу з точки зору інфраструктури для всіх колісних пар візка. Такий параметр ІУ (індекс угону) враховує значення проковзування всіх коліс, що виникають у результаті варіацій (+, -) оптимальної різниці радіусів кочення. Це призводить до посилення вимог щодо принципів проєктування візків і з причин ходових характеристик потребує постійного руху гребеня зовнішнього колеса у кривих малого радиуса.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського