РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000755127<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Левіна-Костюк М. О. 
Стратегічне управління маркетинговою діяльністю суб'єктів агробізнесу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. О. Левіна-Костюк; Львів. нац. аграр. ун-т. - Львів, 2017. - 20 c. - укp.

Уточнено зміст поняття "управління маркетингом аграрних підприємств (АП)", розроблено механізми розвитку інтегрованих агромаркетингових систем. Удосконалено методичний підхід щодо управління результативністю маркетингової діяльності АП, що базується на системі збалансованих показників. Запропоновано систему показників ефективності маркетингової діяльності АП. Розроблено модель управління розвитком маркетингової товарної, дистрибутивної та цінової політики АП. Обгрунтовано концепцію механізму управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями суб'єктів агробізнесу, що забезпечує одержання максимального синергічного ефекту від реалізації продукції, підвищення ділової репутації, зміцнення торговельної марки, а також збільшення лояльності й задоволення її співробітників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 + У9(4УКР-4ОДЕ)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА429727 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського