РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000755447<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Яремко Г. В. 
Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл Австралії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Г. В. Яремко; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2017. - 20 c. - Бібліогр.: с. 15-17 - укp.

На основі виконаного порівняльно-педагогічного дослідження визначено особливості професійного розвитку (ПР) вчителів ЗОШ Австралії (наявність національних стандартів ПР і їх відповідність міжнародним освітнім тенденціям; комплексне поєднання потенціалу формального та неформального навчання; використання традиційних та інноваційних форм і методів ПР вчителів). Проаналізовано нормативно-правову базу та простежено генезис стандартів ПР вчителів ЗОШ Австралії, виокремлено його періоди (І період (кінець XX ст.) - досліджень зарубіжного досвіду; II період (2000 - 2010 рр.) - децентралізації процесу стандартизації; III період (2010 р. - сьогодення) - уніфікації стандартів ПР). Охарактеризовано структуру сучасної неперервної педагогічної освіти: початкова (відбір абітурієнтів на освітньо-професійну програму підготовки педагога, освітньо-професійні програми підготовки бакалавра, магістра / спеціаліста, доктора) та післядипломна педагогічна освіта (освітньо-професійні програми підготовки бакалавра, магістра / спеціаліста, доктора; професійний розвиток), яку забезпечують відповідні органи, установи, організації (Міністерства освіти штатів і територій Австралії; університети, коледжі, інститути й інститути післядипломної освіти; Ради із реєстрації вчителів штатів і територій Австралії; професійні організації, асоціації та спілки вчителів, шкільних лідерів, директорів шкіл і незалежні провайдери; державні, приватні та католицькі школи). Розроблено науково-методичні рекомендації щодо використання прогресивних ідей і досвіду ПР вчителів Австралії в українській педагогічній реальності. Уточнено зміст понять "професійний розвиток учителів", "професійне зростання", "особистісно-професійний розвиток". Подальшого розвитку набула характеристика професійних знань, умінь і навичок, цінностей і ставлення сучасного вчителя ЗОШ. У науковий обіг введено нові факти, теоретичні ідеї та підходи до ПР вчителів ЗОШ, обгрунтовані теоретиками і практиками Австралії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 г(8АВС)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430056 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського