Яремко Г. В. Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл Австралії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Г. В. Яремко; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2017. - 20 c. - Бібліогр.: с. 15-17 - укp.На основі виконаного порівняльно-педагогічного дослідження визначено особливості професійного розвитку (ПР) вчителів ЗОШ Австралії (наявність національних стандартів ПР і їх відповідність міжнародним освітнім тенденціям; комплексне поєднання потенціалу формального та неформального навчання; використання традиційних та інноваційних форм і методів ПР вчителів). Проаналізовано нормативно-правову базу та простежено генезис стандартів ПР вчителів ЗОШ Австралії, виокремлено його періоди (І період (кінець XX ст.) - досліджень зарубіжного досвіду; II період (2000 - 2010 рр.) - децентралізації процесу стандартизації; III період (2010 р. - сьогодення) - уніфікації стандартів ПР). Охарактеризовано структуру сучасної неперервної педагогічної освіти: початкова (відбір абітурієнтів на освітньо-професійну програму підготовки педагога, освітньо-професійні програми підготовки бакалавра, магістра / спеціаліста, доктора) та післядипломна педагогічна освіта (освітньо-професійні програми підготовки бакалавра, магістра / спеціаліста, доктора; професійний розвиток), яку забезпечують відповідні органи, установи, організації (Міністерства освіти штатів і територій Австралії; університети, коледжі, інститути й інститути післядипломної освіти; Ради із реєстрації вчителів штатів і територій Австралії; професійні організації, асоціації та спілки вчителів, шкільних лідерів, директорів шкіл і незалежні провайдери; державні, приватні та католицькі школи). Розроблено науково-методичні рекомендації щодо використання прогресивних ідей і досвіду ПР вчителів Австралії в українській педагогічній реальності. Уточнено зміст понять "професійний розвиток учителів", "професійне зростання", "особистісно-професійний розвиток". Подальшого розвитку набула характеристика професійних знань, умінь і навичок, цінностей і ставлення сучасного вчителя ЗОШ. У науковий обіг введено нові факти, теоретичні ідеї та підходи до ПР вчителів ЗОШ, обгрунтовані теоретиками і практиками Австралії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 г(8АВС)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА430056 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|