РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000755541<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мостенська Т. Г. 
Соціально-відповідальний маркетинг підприємств у забезпеченні продовольчої безпеки : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. Г. Мостенська; Тернопіл. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. - Тернопіль, 2017. - 24 c. - Бібліогр.: с. 18-22 - укp.

Обгрунтовано необхідність соціальної спрямованості діяльності підприємств і доведено необхідність соціалізації маркетингової діяльності для забезпечення продовольчої безпеки. Розширено перелік показників, які характеризують індикатори продовольчої безпеки, визначено межі показників, що дозволяє визначати стан продовольчої безпеки на трьох рівнях: продовольча безпека, продовольча небезпека, продовольча криза. Соціально-відповідальний маркетинг дозволяє здійснювати ефективну взаємодію зі споживачами, забезпечивши врахування соціальної складової як чинника визначення та створення попиту на товари для найменш соціально-захищених верств населення, будуючи свою взаємодію зі споживачами, у тому числі й через врахування інтересів суспільства. Визначено групи населення, які потребують особливої уваги виробників молочних продуктів і на цій основі сформовано профіль споживачів, в основу профілю покладено характеристики: частота використання товару, частота придбання товару, кількість товарних марок, переваги у вазі та виді пакування, переваги у місці придбання товарів, відношення до екологічності пакування, способи прийняття рішення про покупку. Для визначення стану соціально-відповідального маркетингу запропоновано підхід, який базується на поєднанні двох концепцій: соціально-відповідального маркетингу та 4 "Р" маркетингу. Визначено пріоритети управління поведінкою споживача на основі раціональності споживання, напрями реалізації соціально-відповідального маркетингу для забезпечення продовольчої безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430150 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського